katalog-opowiadań-o-wampirach

katalog-opowiadań-o-wampirach
Naravi

piątek, 22 grudnia 2017

Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda. Czytać do końca :D

Tak więc dawno mnie tu nie było. Żałuję, ale nie mam czasu wiecie VII klasa itd. Tu już raczej nie będę pisać choć nie wiem. Jakby kogoś interesowały dalsze losy bohaterów to powieść będzie publikowana na wattpadzie po zakończeniu przeze mnie obecnie pisanej. Przepraszam ale nie chce mi sie tu pisać i mam problemy przez to że piszę bloga koledzy się ze mnie śmiali że "Marta chce być jeszcze bardziej popularna". Więc można będzie czytać na wattpadzie. Zaobserwujcie mnie to wam przyjdzie jak będę już ją pisać choć tu pewnie też pojawi się info. Ta notka jest chaotyczna wiem. Mam aczkolwiek nadzieję, że dotrwaliście do jej końca. Nie przedłużając na wtt nazywam się bo_czemu_nie. Ok to do następnego razu.
-Marta
P.S. Tu macie linka: https://www.wattpad.com/user/bo_czemu_nie
Buzi :*

Brak komentarzy: